Belépés folyamatban...

Fontos információk

Kedves Ügyfeleink!

A korábbi Vienna Life ügyfeleit kiszolgáló iBiztosító felületét megújítottuk! Most már mobil telefonnal is könnyedén intézheti ügyeit.

2024 január 1-től szerződéseit már csak az új online ügyfélszolgálaton éri el!



Lépjen be új online ügyfélszolgálatunkba!

Unionos ügyfeleink továbbra is itt, ezen a felületen tudnak belépni az ügyfélportálra.

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió erős ügyfélhitelesítési irányelvének (PSD2) megfelelően változhat az online bankkártyás fizetés jóváhagyásának menete. Ha fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál.
Üdvözlettel:
UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt.

CIB BANK TÁJÉKOZTATÓ

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy a bank informatikai rendszereinek fejlesztése és rendszereinek karbantartására tekintettel 2024. április és május hónapokban az alábbi időpontokban várhatók kiesések, melyek során a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek.

2024.05.04. 22:00 - 2024.05.05. 03:00 közötti időszakban:
Fennakadás várható a CIB kártyákkal (betéti kártya, hitelkártya) végzett bármilyen (ATM, POS, online/internetes) tranzakció esetén és a CIB ATM-eken és CIB POS terminálokon végzett tranzakciók esetén. Teljes szolgáltatás kiesés várható a CIB eCommerce (internetes bankkártya elfogadás) szolgáltatás esetén. A kártya áttekintő funkció elektronikus csatornáinkon (CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás, Business Terminal és a CIB Business Online) nem lesz elérhető. A kártya aktiválás és limitmódosítás szolgáltatás kizárólag a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lesz elérhető, a bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.

2024.05.07. 22:00 - 2024.05.08. 02:00
2024.05.09. 22:00 - 2024.05.10. 05:00
2024.05.14. 22:00 - 2024.05.15. 03:00
2024.05.22. 22:00 - 2024.05.23. 03:00
2024.05.25. 00:00 - 2024.05.25. 03:00 és
2024.05.27. 00:00 - 2024.05.27. 03:00 közötti időszakokban:
A CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online nem lesz elérhető. Ebből kifolyólag az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető. A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz.

Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk, és köszönjük türelmét, megértését, hogy fejlesztéseinkkel minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassunk önnek.

Üdvözlettel,
CIB Bank Zrt.